Zasady zgłoszeń
- Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez formularz jest wysłanie maila (w ciągu 72h) na podaną w formularzu skrzynkę poczty e-mail . Brak takiego maila prawdopodobnie oznacza niezafunkcjonowanie formularza lub wysłany email znajduje się w folderze “spam”. Jeśli email nie znajduje się w folderze “spam” proponujemy ponowić próbę dokładnie wypełniając pola wraz z zaznaczeniem zgody na przetwarzanie danych. W ostateczności prosimy o kontakt mailowy na skrzynkę stowarzyszenienr@gmail.com .
- ZADATEK wynosi 100 zł od każdej osoby w rodzinie (jest on kwotą bezzwrotną w razie rezygnacji z rekolekcji). Zadatek nie dotyczy dzieci do lat 3.
- Zaliczkę należy wpłacić na konto: Zgromadzenie Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu,
Czerniakowska 137, 00-720 Warszawa 76 1600 1127 1846 2255 7000 0009 Bank BGŻ BNP PARIBAS; tytuł przelewu: nazwisko rodziny, termin i miejsce rekolekcji. - Rezerwacja miejsca wymaga wypełnienia formularza zgłoszeniowego i wpłacenia zaliczki najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania maila. Spełnienie łącznie tych dwóch warunków jest traktowane jako zgłoszenie!W przypadku braku wpłaty zaliczki w wymaganym terminie zgłoszenie zostaje automatycznie anulowane.
- Jednocześnie zastrzegamy, że podany KOSZTpobytu jest orientacyjny, a nie OSTATECZNY i może ulec zmianie ze względu na korekty cen, które wprowadzają w sezonie domy rekolekcyjne.
- Nie później niż 2 tygodnie przed datą rozpoczęcia rekolekcji uczestnicy otrzymają informacje dodatkowe o rekolekcjach (plan, co zabrać ze sobą itp.) mailem na adres podany przy zgłoszeniu na rekolekcje.
- Rekolekcje rozpoczynają się zawsze pierwszego dnia o godz.18.00 (kolacją i wspólną Eucharystią), rejestracja uczestników od godz. 15:00, a kończą ostatniego dnia około godz. 10.00 (Eucharystią i śniadaniem). O wszelkich odstępstwach od tej zasady uczestnicy będą poinformowani w odpowiednim czasie.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w rekolekcjach zadatek nie podlega zwrotowi! Istnieje możliwość przeniesienia zadatku na inną rodzinę (dotychczas nie zgłoszoną), które zgłaszający wskaże organizatorowi. Aby tak się stało musi wpłynąć do organizatora zgłoszenie nowej rodziny z adnotacją o przeniesieniu zadatku (w polu: “UWAGI”).
- W przypadku, gdy nie ma już wolnych miejsc na poszczególny termin, istnieje możliwość wpisania się na listę rezerwową, gdyż zdarzają się przypadki rezygnacji z rekolekcji. Wpisu dokonujemy tak samo, jak w przypadku zgłoszenia wpisując w pole “Uwagi” adnotację: “Zgłoszenia na listę rezerwową”. W tym przypadku wpłacenie zadatku następuje po uzyskaniu informacji od organizatorów rekolekcji.
- W przypadku gdy na miesiąc przed terminem rekolekcji brak jest odpowiedniej ilości zgłoszeń, organizator odwołuje rekolekcje, o czym powiadamia zainteresowanych i zwraca wpłacone zaliczki.
We wszelkich sprawach związanych z rekolekcjami proszę kontaktować się e-mailem: stowarzyszenienr@gmail.com